суббота, 27 октября 2012 г.

Рефлексія модуля 10

Впродовж роботи над модулем 10 обговорював з колегами, як можна використовувати різні техніки постановки запитань. Створив презентацію, для того, щоб підтримати навчання, що базується навколо навчальних потреб учнів. Створив план впровадження теми та створив документ для фасилітації, визначив наявність усіх складових портфоліо, знайшов інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.

Рефлексіля модуя 9

Під час роботи над модулем 9 ми обговорювали створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання а також вивчали як допомогти учням стати самоспрямованими у навчанні. Я навчився аналізувати шляхи здійснення диференціації навчання учнів, створювати форму оцінювання учнівської самоспрямованості у навчанні. Створив інструменти для підсумкового оцінювання та навчальні матеріали для успішного навчання  учнів середньої школи.

пятница, 26 октября 2012 г.

Рефлексія модуля 8

Під час вивченн модуля 8 я поділився прикладами учнівських робіт та обговорював ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання, проаналізував те, як вони самі проводять оцінювання. Доопрацював плани оцінювання та створила форми для підсумкового оцінювання, переглянув та оцінив приклади учнівських робіт, вніс зміни до плану вивчення теми.

четверг, 25 октября 2012 г.

Рефлексія модуля 7

Під час вивчення модуля 7 я поділився ідеями про те, як можна використати інтернет у навчанні учнів , створив та оцінив приклад учнівської презентації та вніс зміни до свого плану вивчення теми.

Рефлексія модуля 5-6

Під час опрацювання модуля 5 ми обговорювали власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів. Я вивчив закони щодо авторських та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах, створив списки використаних джерел та оцінив інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах. Навчився створювати форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій.
Впродовж вивчення модуля 6 ми обговорювали проблеми безпеки роботи учнів в інтернеті та запланували, як вони будуть використовувати інтернет для співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів. Переглянув план вивчення теми та вніс до нього зміни.